Cum ingroapa curierul un magazin online – cazul Urgent Cargus Curier


Nu imi amintesc sa fi fost mai nervos, mai dezgustat, mai sictirit si mai scarbit ca acum. Ultima saptamana a pus capac nesimtirii, indolentei si lipsei de interes cu care Urgent Cargus Curier (mai noua denumire dupa ce Urgent Curier si Cargus Curier au fuzionat) a tratat expedierile facute de magazinul de arta si hobby craftmall.ro. Ceea ce s-a intamplat nu poate fi descris in cuvinte. O mana de ignoranti si-au batut efectiv joc atat de clientii magazinului (adica de destinatari), cat si de cei de la magazin care nu mai stiau ce sa faca sa intre in contact cu Urgentul ca sa se livreze coletele stationate. E inuman! Colete expediate in data de 2 dec. 2014, nu au ajuns la client nici pana azi, 9 dec. Zeci de mailuri trimise catre Urgent Cargus la toate departamentele posibile ramase fara raspuns, ore de telefoane adunate ramase fara rezolvare.

Nu mai vorbesc de clientii nemultumiti care asociaza toate aceasta experienta negativa cu magazinul de unde au cumparat. Aceasta se traduce in pierderea increderii in magazin si poate duce la pierderea clientului nemultumit care nu va mai comanda in veci de la acel magazin online, intrucat experienta lui de shopping a fost una dezastruoasa cu una din verigile din lantul ce defineste aceasta experienta.

Exprienta avuta cu Urgent Cargus nu se poate defini in cuvinte. Este compania tipic romaneasca, condusa de un roman cu principii romanesti de business: „lasa bai ca merge si asa!”. Este inadmisibil sa nu se livreze in 6 zile un colet in Bucuresti (sunt mai multe, dar acesta e ce mai vechi), este de neconceput sa nu se contacteze destinatarii si nici sa nu se avizeze, este incredibil sa nu raspunda nimeni la telefon sau la e-mail. Ati avut vreodata senzatia ca vorbiti singuri? Exact acelasi lucru s-a intamplat! Nimeni nu ne-a jutat sa rezolve problema si sa faca livrarile.

Un lucru am inteles din aceasta colaborare avuta cu Urgent Cargus: ei nu inteleg mecanismele unui business online si nu inteleg cat de important e rolul lor in „viata” unui magazin online. Imi este clar ca nu sunt partenerii de care un magazin online are nevoie si personal, in urma experientelor avute cu ei, nu recomand nimanui sa lucreze cu Urgent Cargus, decat daca e sinucigas si nu stie cum sa isi distruga afacerea. M-am decis sa ii actionez in instanta pentru recuperarea daunelor cauzate.

Cum experientele negative cu Urgent Cargus nu se rezuma doar la cele de mai sus, clientii au reclamat ca le-au sosit coletele rupte si produsele distruse, ca agentii sunt nerespectuosi, ca nu contacteaza telefonic ci doar trimit un sms cu un interval de livrare de 8 ore de parca cineva e obligat sa stea o zi intreaga lipit de adresa fara a avea certitudinea livrarii al o anumita ora, etc etc. Asadar, doar daca nu sunteti antreprenori jihadisti, nu va recomand sa colaborati cu Urgent Cargus in viata asta. Nu bag mana in foc nici pentru viata de dincolo….

PS: ma seaca vocea aia de parasuta din IVR (robotul lor) care ne multumeste pentru intelegere si ne recomanda sa inregistram o comanda pe siteul Urgent Curier, cu toate ca poate ai solicitat sa fii transferat la reclamatii sau la relatii clienti. Asta se intampla cand managerul e putin handicapat…

Anunțuri

76 de gânduri despre &8222;Cum ingroapa curierul un magazin online – cazul Urgent Cargus Curier&8221;

  1. Urgent si Cargus sunt in plin proces de fuziune. Angajatii Urgent teoretic lucreaza pt Cargus, dar inca nu s-a facut transferul de „putere”, inca centrele sunt separate. Toata treaba asta s-a suprapus in mod nefericit peste cea mai aglomerata perioada a anului. Dupa Black Friday a inceput nebunia. Nu am informatii despre Urgent, dar stiu sigur ca la Cargus toti angajatii nu au mai avut o Duminica libera de 4 saptamani.

    Eu nu sunt angajat Cargus, sunt client Cargus ca si tine – tot magazin online – dar cunosc personal angajati Cargus si de la ei am mai multe informatii.

    Angajatii Cargus au fost supra-supra solicitati si cu toate acestea au fost trimisi in centre „Urgent” ca sa ii ajute pe cei de acolo. Dar treaba asta a mers foarte greu. AWB-urile nu seamana, soft-ul este complet diferit. Angajatii Cargus care au fost trimisi sa ajute „branch-ul” Urgent au spus ca este extrem de greu sa lucrezi cu sistemele Urgent. Acum se lucreaza de zor sa ii treaca pe toti pe sistemele Cargus, dar dureaza.

    De partea cealalata a „gardului”, adica de la Cargus lucrurile arata un pic mai bine. Noi am avut multe intarzieri, inclusiv pe Bucuresti. Am avut livrare matinala – pana in ora 10:00 garantat – care a ajuns la ora 11. Am avut clienti care au renuntat la produs din cauza intarzierilor. Am avut o saptamana in care am primit doar 10% din valoara rambursurilor pe saptamana trecuta pt ca au avut nu stiu ce probleme la departamentul financiar.

    Cu toate acestea, considera ca am trecut cu bine peste perioada asta pt ca:

    1. 90% din colete au fost ridicate de catre clienti – chiar si cu intarzieri;
    2. call center-ul de la Cargus a functionat bine in toata perioada; spre exemplu, la livrarea aceea matinala, am sunat la Call Center si am putut grabi lucrurile; clientul era la Otopeni, trebuia sa plece cu avionul din tara. A fost o chestiune de minute, dar pana la urma, cu putin noroc coletul a fost livrat.
    3. departamentul de reclamatii a functionat undeva la 80% din capacitate. Raspund, mai greu – in mod normal raspund in 24 de ore – acum au raspuns in 48 sau chiar 72 de ore, dar problemele s-au rezolvat.

    Diferenta majora a facut-o call center-ul. Conteaza foarte mult sa ai cu cine sa discuti cand ai probleme. Daca nu am fi avut cu cine vorbi, am fi ajuns la exact aceeasi concluzie ca si tine.

    Sa spui te rog cum va decurge judecata. Vrem sa vedem si noi ce se poate obtine cu un asemenea demers.

    Răspunde
    • Momentan am redirectat toate comenzile catre Fan si voi relua discutiile cu ei pentru a relua colaborarea. Cu Fan am mai lucrat si nu am nimic sa le reprosez. Mai am in vedere DPD, nu ii stiu, dar din auzite ar fi mai lenti. Sincer, pe mine nu ma intereseaza cat de aglomerati sunat atata timp le platesc un serviciu de livrare pentru 24h si nu a venit nimeni sa ma informeze ca au o perioada aglmerata si ca vor garanta livrarea sa zicem in 72h, cu rediscutarea evidenta si a tarifelor de livrare. Astfel am fi informat si noi clientii si lucrurile ar fi stat altfel. Au facut lucrurile romaneste pe genunchi.

      Răspunde
    • As vrea sa luam atitudine fata de toti dei ce isi bat joc de noi pe banii nostrii. Asa se intampla si cu angajatii de la Urgent Cargus, mincinosi de la momentul publicarii pe site a dezideratului livrarii in 24 de ore si pana la minciunile scrise de agenti care „nu te gasesc acasa”, tu fiid acasa si asteptandu-i. Aproape ca suntem fericiti cand dupa ce insistam cu telefoane si dupa cateba zile, apar cu o nonsalanta extraordinara cu un amarat de colet. Oameni buni, nu mai fiti ingaduitori cu astfel de specimene si incercati sa ii evitati. Nu merita banii nostrii.

      Răspunde
      • Buna ziua si eu am avut mai multe probleme cu unrgent cargus , anul trecut inainte de sarbatori am trimis un colet la cluj dar curierul nu a sunat clentul si a zis ca nu este acasa cu toate ca omul a asteptat o zi dupa care clientul la tot sunat pe curier si acesta de fiecare data spunea ca nu are colete pe zona respectiva , eu am verificat pe saitul lor si aparea ba ca este la livrare ba ca este in depozit , pana la urma clentul sa cumparat din alta parete, , bine inteles ca eu am intrat in posesia obietului dupa o luna si bine inteles sute de telefoane aiurea ca nu raspundeau, am platit si transportul si clientul si timp cu ei, si bine inteles azi am patit cam aceias problema, la telefon nimeni si pe sait eroare. La cine sa apelez?

    • Salut,
      Spuneai in 2014 ca dureaza…… A durat pana in 2016. Este in continuare un marasm total. Nimic nu functioneaza de la contacte la coletarie.

      Răspunde
  2. „Sincer, pe mine nu ma intereseaza cat de aglomerati sunat atata timp le platesc un serviciu de livrare pentru 24h si nu a venit nimeni sa ma informeze ca au o perioada aglmerata si ca vor garanta livrarea sa zicem in 72h, cu rediscutarea evidenta si a tarifelor de livrare.”

    100% de acord cu tine, dar optiunile sunt limitate. Cei mai serioase firme de transport imi par Cargus si Fan, dar Fan-ul este mult mai scump. Cel putin asa era acum 3 ani atunci cand am negociat cu ambele firme. Fan-ul cerea 5 lei in plus pt 1 expediere – enorm.

    As lua in considerare schimbarea firmei de curierat doar daca as face economii la acelasi nivel al serviciilor. Sincer, nu as da nici 50 de bani in plus fata de ce platesc acum pt ca in general Cargus a fost ok.

    Cum sta treaba in prezent cu tarifele la Fan? Spui ca lucrezi si cu Fan-ul si ai lucrat si cu Urgent. Tarifele sunt comparabile?

    Daca lucrezi cu DPD, scrie te rog aici cateva randuri despre ei.

    Mai demult am gasit urmatoarele firme de curierat:

    S.C. DHL INTERNATIONAL ROMANIA S.R.L;
    S.C. DID RAPID CURIER S.R.L;
    S.C. DYNAMIC PARCEL DISTRIBUTION S.A;
    S.C. FAN COURIER EXPRESS S.R.L;
    S.C. INBOX MARKETING S.R.L;
    S.C. POSTA ATLASSIB CURIER RAPID S.R.L;
    S.C. POSTMASTER S.R.L;
    S.C. TOTAL POST MAIL SERVICES S.R.L;
    S.C. TOTAL POST SERVICES S.R.L;
    S.C. URGENT CURIER S.R.L;

    Sursa:
    http://economie.hotnews.ro/stiri-telecom-15757323-furnizorii-servicii-postale-platit-anul-trecut-despagubiri-peste-2-42-milioane-lei-urma-reclamatiilor-clientilor.htm

    Poate te ajuta cu ceva lista asta.

    „Au facut lucrurile romaneste pe genunchi. ”

    Mai mult de atat, satul a fost fara caini. Pe fostii patroni de la Urgent i-a durut la basca de toate problemele din ultimul timp. Nu mai sunt ei responsabili.

    Răspunde
    • Responsabilitatea cred ca e a managerilor care se ocupa de expedieri. Fiecare agent si mijloc de transport care iese din hub are alocata o zona iar managerii ar trebui sa stie care este incarcatura medie zilnica, chiar orara daca vrei, pe fiecare agent. Avand un istoric in spate pe diferite perioade ale anului plus planurile de crestere pe anul/luna/Q in curs, un manager poate sa faca o previziune asupra volumului si sa determine daca incarcatura/agent se va mari sau in ce limite va fi la un animit timp. Un manager are posibilitatea sa vada volumul de comenzi si semnele lui de crestere si in acest caz ar trebui sa aiba un back-up si sa apeleze la colaboratori sau cel putin sa anunte clientii din timp, elegant si frumos, de posibilitatea aparitiilor intarzierilor de livrare. Patronii nu au nici o treaba, de asta au angajat manageri si responsabili si sefi.

      Răspunde
      • Teoretic da, practic nu. Managerii romani sunt mai putin motivati daca stiu ca nu raspund un fata nimanui.

        Cum iti explici ca nu ti-a raspuns nimeni la telefon si email? Asta tot de planificare tine, sau de lipsa unui control la nivel de varf?

    • Iti spun eu ca in acest moment tarifele practicate de Fan nu sunt foarte diferite fata de Urgent Cargus. Te sfatuiesc sa mai faci o verificare. Eu am avut zeci de probleme cu Urgent Cargus incepand cu prima zi a acestui an (colete livrate dupa 8 zile, colete neridicate, rambursuri nepredate, imposibilitatea contactarii, persoana de contact de la Cargus nu preia apelul nostru, tarifele practicate nu coincid cu tarifele din contract, etc). Nu stiu cum sunt alte firme de curierat, dar astea mi-au pus capac…

      Răspunde
  3. am trimis in data de 3 decembrie doua colete cu ramburs unul la bucuresti cu posta atlassib curier rapid si unul la baia mare cu posta romana :))) lesne de inteles ca diferenta de pret este colosala ( 10 lei posta romana tur+ retur vs 32 de lei la posta atlassib tur+retur)
    coletul de bucuresti a ajuns joi si a fost livrat vineri, dupa ce am dat vreo 4 telefoane tot vineri, fara sa am nici cea mai mica speranta a ajuns coletul si la baia mare. astazi am ridicat rambursul de la coletul de la baia mare cel de la bucuresti nu este ajuns abea maine dimineata o sa-l primesc. judecati voi … nu imi place sa umblu ca le-as fi facut reclamatie la anpc

    Răspunde
    • Neplacut, dar experienta ta imi confirma ororarea pe care o am fata de Atlassib. Companiile astea chiar nu au o aplecare catre client si doar din cauza ca nu isi cunosc rolul lor in angrenajul in care au intrat.

      Răspunde
  4. Fan Curier este ok, colaborare de vreo 3 ani atat ca persoana fizica cat si ca firma, doar ca tariful este maricel ~25 lei – expeditie nationala. Cateva sute de expeditii, fara probleme.
    Urgent Curier(viitor Cargus), colaborare de scurta durata in curs, contract firma, nu am avut probleme ca cele mentionate in articol, pret ~ 20 lei – expeditie nationala. Cateva zeci de expeditii fara probleme. In schimb am solicitat livrarea unei comenzi prin Urgent Cargus(avand contract), coletul vine prin Cargus binenteles trebuie achitata taxa de transport cash ca nu stie de contract !!! Deci momentan marea fuziune este facuta doar cu numele.
    Fastius Curier, colaborare de durata medie, cotract pe firma, expedieri doar pentru Bucuresti, cele nationale nu se merita dpdv financiar(oferte mai bune la Urgent), tarif ~7-10 lei/buc. Zeci de expeditii fara probleme.
    Posta Romana – nu are rost, dar surprinzator sute de expetitii fara probleme

    Răspunde
    • Revin cu update:
      Datorita multiplelor probleme aparute in ultima perioada, nu mai pot recomanda Urgent Cargus. Asta dupa aproape un an de colaborare fara probleme, au inceput cu stationarea coletelor din Ianuarie 2016 cate 1 saptamana(mi-a parut rau ca nu am trimis cu Posta).

      Colete expediate azi stationeaza cate o zi printr-un depozit, nu este livrat nu este avizat, este scos la livrare dupa 2 zile.

      In alte cazuri clientul solicita livrarea urgenta urmatoarea zi, se trimite coletul de azi, maine pe la 18:30 se primeste mail de la Urgent Cargus ca s-a incercat livrarea iar clientul nu a fost gasit la adresa :)) a 2-a zi de livrare este livrat.

      Pentru toate cazurile de intarziere nu se scuteste de plata transportului asa cum este specificat in contract in schimb la primirea facturii se factureaza expeditii care nu sunt efectuate de mine, se emite stornare, urmatoarea factura la fel, cu toate ca am trimis sesizare sa verifice de unde confuzia, nicio schimbare nici la factura 3.

      Lovitura fatala a venit datorita recantaririi. Comercializand un produs care incape intr-un plic C5, dar avand diversi clienti care se plang de modul de ambalare, am pus continutul intr-o cutie mica, cantarind pachetul inainte de predare si avand 600g(aproximativ 15x15x10) si ambalat intr-o jumatate de sac plic A4 din plastic(primit ca si consumabil) dar declarat ca expeditie plic de 1kg. Oricum se considera plic greutatea pana la 1kg, avand 600g sunt taxat tot ca 1kg. Se primeste notificare ca plicul a fost recantarit si ca de fapt cantareste 12 kg :)) asta a doua zi dimineata la 6, pe la 10 trimit reclamatie. La reclamatia scrisa nu mi-a raspuns nimeni in 2 saptamani(nu de alta dar nu vroiam sa prinda greseala lor pe viitoarea factura, ca sa faca stornare, etc..), decat dupa telefoane date la call center si intr-un final trimis aceleasi probleme catre managerul de cont. Explicatia a venit ca daca era plic atunci probabil ca ar fi fost greseala cantarului performant si omologat, fiind sub forma de cutie nu se stie ce era in ea(de parca tu vinzi un pix cu 200 lei, clientul se asteapta la un pix, dar de fapt primeste o caramida de 12kg si este si multumit de achizitie(este imposibil fizic sa incapa 12kg in asemenea dimensiuni). Toata povestea asta pentru mine nu se rezuma decat ca fiind furat la cantar de Urgent Cargus.

      Răspunde
  5. JALNICI! JALNICI! JALNICI!
    Colet expediat pe 8 aprilie a ajuns pe 11 aprilie, la ora 16.00!
    La ei urgent inseamna 4 ZILE de la Turnu Magurele la Pascani!
    M-au mai taxat si cu 470 000 lei vechi (47 RON) pentru amaratul de colet care continea o fotografie ceramica!
    Fotografia a costat fix 100 RONI… Transportul 47 RONI!
    Am incercat sa discut cu ei si mi-au oferit niste explicatii de adormit copiii!
    O firma pe care e bine sa o eviti!

    Răspunde
  6. Eu dau negativ la Cargus… trimit o bicicleta de 30 Kg (scris negru pe alb) pe bonul de ridicare (in mod normal plata de 50RON la alti curieri) si ajunge la destinatar ca pachet de 99 KG si cer destinatarului transport peste 200Ron. Intrebati la serviciul clienti de ce, mi-au raspuns ca ei au calculat greutate volumetrica… aici vorbesc de o bicicleta… Revin sa va spun finalul povestii dupa ce OPC-ul isi termina treaba.

    Răspunde
    • Pai din moment ce bagi ditamai cutia, normal ca se incadreaza la colet cu volum mare. Ai toate detaliile la ei pe site, ti-ar fi calculat direct costul transportului daca ai fi introdus datele respective, dar deh, lenea-i cucoana mare.

      Răspunde
  7. Astia de la Urgent Curier sau Urgent Cargus ,mai nou, sunt niste handicapati indolenti.Primesc un colet care nu-l livreaza curierul lor pentru ca a uitat sa mai treaca pe la mine,a doua zi a uitat coletul la sediu si nu mai are cum sa se intoarca dupa el(parca era pe alt continent sediul asta) si uita asa nu reuseste sa-l livreze.Cred ca am sa uit de bunele maniere si ma pun cu parul pe cretinul ala de curier.Nu stiu de ce naiba se mai numesc Urgent si cum de mai functioneaza pe piata si de ce magazinele online mai lucreaza cu ei.Feriti-va de ei ca de dracu’

    Răspunde
  8. Am avut si eu neplaceri cu Cargus. De 2 ori nu avenit curierul sa ridice coletele. S-a pierdut solicirarea de ridicare pe teava… Ulterior zicea tipa de la suport telefonic ca se mai intampla la comenzile online si ca e mai safe sa solicit curier prin telefon. In restm e okay. Fan e si acum mai scump decat Cargus si imi par foarte grabiti agentii. Cand mai primeam colete cu ei mereu ma sunau cand erau la 2 minute de mine si nu puteau sa vina mai taziu aceeasi zi, ceea ce nu se prea intampla cu Cargus. Sunt plusuri si minusuri..

    Răspunde
  9. Mari probleme am intampinat si eu cu Urgent Cargus.Agenti agresivi verbal,am asteptat colet 2 zile,abia a treia zi a sunat curierul,care era in mare graba,a scos coletul din masina,l-a scapat pe jos,am refuzat coletul,a inceput sa vorbeasca total fara rost,dupa care l-a aruncat in masina de am zis ca se face praf.Am luat numele curierului: Paveluc Florin,am facut reclamatie,dar nici o rezolvare.EVITATI EVITATI EVITATI !! M-am intors inapoi la Fan Curier.

    Răspunde
  10. Dupa o colaborare de aproximativ 2 luni de zile am intrerupt colaborarea cu Urgent Cargus…
    suntem o editura si livram carti si alte produse promotionale…

    spunea cineva in primul comentariu ca a fost perioada Black Friday…
    ajungem la Black Friday la anul si tot cu probleme o sa fie.

    cine vrea sa dea in judecata Urgent Cargus mai ganditi-va odata si cititi Termeni si Conditii de pe situl lor:

    13.1. URGENT CARGUS nu poate fi tinut raspunzator pentru expedieri intarziate, cu exceptia serviciului Matinal, situatie in care URGENT CARGUS va acorda Clientului expedierea gratuita a trimiterii postale intarziate sau va acorda o alta trimitere postala gratuita.

    Deci conform contractului pot tine cat vor muschii lor coletul si nu pot fi trasi legal la raspundere :)))))))))

    Răspunde
    • Si ce spui tu de faptul ca esti sunat de curier si stii ca trebe sa primesti colet si tu esti la mama naibii pe nu stiu unde plecat sau mai rau nu raspunzi la telefon iar apoi ao pretentia sa-ti ajunga coletu de pe o zi pe alta. :)) Am lucrat la ei, si va spun sincer ca din cauza unui procent de aprox 20% de clienti cretini si batuti in cap care iti da tot programul peste cap, au restul de suferit. Nu-ti mai ramane timp sa treci inca odata prin aceeasi zona dar totusi faci compromisuri sa ii dai coletul persoanei respective. Sa nu va spun de cate ori clientul te provoaca verbal si stai sa-l asculti pana ce-ti vine sa-l dai cu capu de usa apartamentului pe dobitoc/dobitoaca.

      Răspunde
  11. TREABA E SIMPLA !!!
    Feriti-va de Cargus-Urgent sau cum si-or mai vopsi firma ….Ghinion mai mare ai cind te lovesti de ei din cauza faptului ca unele firme externe mai colaboreaza cu acesti idioti,nesimtiti, jegosi, ordinari. handicapati. monumentali .
    Ca sa mai colaborezi cu asa imbecili trebuie sa fi masochist…..

    Răspunde
  12. La fel mi s-a întâmplat și mie , ba chiar a trebuit sa merg ,în final, sa-mi ridic singur coletul.
    Mai jos aveti copy-paste de pe site-ul Urgent Curier
    Status expeditie

    Serie AWB: 092786567
    Stare: Rambursat
    Data confirmarii: 03.11.2015 17:10:00
    Nume confirmare: coman bogdan
    Localitate: Floresti, CLUJ-NAPOCA

    Tip / Cod / Greutate cantarita / Greutate volumetrica

    19.10.2015 15:31:39

     

    PITESTI

     

    Emitere eticheta piesa

    19.10.2015 18:38:36

     

    PITESTI

     

    DF Iesire din depozit catre tranzit

    19.10.2015 23:33:30

     

    BUCURESTI

     

    Scanat de intrare in stoc – gestiunea Depozit

    19.10.2015 23:33:30

     

    BUCURESTI

     

    Intrat in stoc din cursa de tranzit

    20.10.2015 0:45:40

     

    BUCURESTI

     

    Scanat de intrare in stoc – gestiunea Depozit

    20.10.2015 0:45:40

     

    BUCURESTI

     

    Intrare in depozit

    20.10.2015 0:55:57

     

    BUCURESTI

     

    DF Iesire din depozit catre tranzit

    20.10.2015 9:29:11

     

    CLUJ-NAPOCA

     

    Iesire din masina la depozit destinatie

    20.10.2015 11:29:33

     

    CLUJ-NAPOCA

     

    Scanat de intrare in stoc – gestiunea Depozit

    20.10.2015 11:29:33

     

    CLUJ-NAPOCA

     

    Intrare in depozit

    21.10.2015 9:20:48

     

    CLUJ-NAPOCA

     

    Iesire din depozit

    21.10.2015 16:39:52

     

    CLUJ-NAPOCA

     

    Livrare reprogramata: Destinatarul solicita livrare la data 22.10.2015 10:00

    21.10.2015 19:40:03

     

    CLUJ-NAPOCA

     

    Scanat de intrare in stoc – gestiunea Depozit

    21.10.2015 19:40:03

     

    CLUJ-NAPOCA

     

    Revenire in depozit avizat (nelivrat)

    22.10.2015 10:25:30

     

    CLUJ-NAPOCA

     

    Iesire din depozit

    23.10.2015 8:40:20

     

    CLUJ-NAPOCA

     

    Iesire din depozit

    26.10.2015 9:26:43

     

    CLUJ-NAPOCA

     

    Incercare de revenire fara avizare

    26.10.2015 9:26:43

     

    CLUJ-NAPOCA

     

    Scanat de intrare in stoc – gestiunea Depozit

    27.10.2015 9:37:40

     

    CLUJ-NAPOCA

     

    Scanat de intrare in stoc – gestiunea Depozit

    27.10.2015 9:37:40

     

    CLUJ-NAPOCA

     

    Intrare in depozit

    27.10.2015 10:44:33

     

    CLUJ-NAPOCA

     

    Iesire din depozit

    27.10.2015 17:31:29

     

    CLUJ-NAPOCA

     

    Expediere refuzata: Refuz plata

    29.10.2015 9:31:39

     

    CLUJ-NAPOCA

     

    Iesire din depozit

    30.10.2015 8:50:15

     

    CLUJ-NAPOCA

     

    Iesire din depozit

    02.11.2015 15:29:06

     

    CLUJ-NAPOCA

     

    Scanat de intrare in stoc – gestiunea Depozit

    02.11.2015 15:29:06

     

    CLUJ-NAPOCA

     

    Incercare de revenire fara avizare

    03.11.2015 11:12:56

     

    CLUJ-NAPOCA

     

    Scanat de intrare in stoc – gestiunea Depozit

    03.11.2015 11:13:03

     

    CLUJ-NAPOCA

     

    Intrare in depozit

    03.11.2015 15:17:31

     

    CLUJ-NAPOCA

     

    Livrat la destinatar (confirmat)

    Răspunde
  13. Am un mic sit de comert online si am ales fara sa stiu Cargus pentru livrarea de colete datorita pretului mic oferit. Am avut o experienta foarte proasta cu ei si nu ii recomand nimanui, din cauza atitudinii lor nepasatoare de fiecare data cand au fost probleme. De cateva ori au taxat clientii mei cu un tarif mai mare decat era prevazut in contract. Desi am facut reclamatii au dat din umeri si nu i-a interesat, nici vorba sa returneze banii, desi era vorba despre sume mici, 5-10 lei. Mie imi afecteaza foarte mult imaginea, cand promit clientilor un pret si apoi sunt taxati mai mult cand primesc coletul. Evitati pe cat puteti aceasta companie.

    Răspunde
  14. CARGUS=INCOMPETENTA CRASA
    Am un colet stationat in magazia centrala Bucuresti de 8 zile.
    Avind in vedere ca:
    -serviciul call center nu preia decit livrari (deci numai incaseaza)
    -la mail-uri nu se sinchiseste nimeni sa raspunda
    m-am dus la sediul din Pipera, dupa 6 ore de asteptare concluzia celui de la desk a fost ca pachetul exista in sistem dar nu il gasesc in depozit !!!
    In afara de mine mai asteptau alte 20 de persoane sa isi ridice colete (unii chiar de 2-3 zile) halal door to door..
    In depozit este o devalmasie totala ; nu s-a putut gasi o combina frigorifica decit dupa 3 ore….
    Oare IMBECILII din CEO/patroni nu realizeaza ca afacerea lor a ajuns de ris !?
    Cind am cerut sa mi se dea scris ca pachetul nu a fost gasit dupa atitea ore de asteptare am fost refuzat si aproape dat afara din sediu pt ca se sfirsise programul.
    Halal servicii Cargus sunteti de tot risul, mai aveti citeva contracte in derulare dar se vor termina si alea datorita imbecilitatii voastre..

    Răspunde
  15. NICIODATA nu voi mai lucra prin curierul Urgent Cargus,

    Coletele trimise din 25, 26 noimebrie 2015 nu au fost livrate nici acum ( 11.01.2016 ), am facut nenumarate reclamatii telefonice si pe email si nici pana acum nu am primit raspuns, am cerut sa imi fie returnate coletele nelivrate, dar la fel, fara raspuns, poate are cineva idee unde se poate face reclamatie- un organ competent in solutionarea unor astfel de probleme.

    Va multumesc,

    Răspunde
  16. Am un colet la ei intrat în depozit București din 30.12.2015, nu l-au livrat nici azi 11.01.2016. Ultimul status de azi zice că nu m-au găsit acasă și mi-ar fi dat SMS. Nu am primit nicio notificare de livrare sau vreun SMS. La 0219330 este veșnic ocupat, la mail nu răspunde nimeni, foarte-foarte neserioși.

    Răspunde
  17. Toata lumea e nemultumita de serviciile oferite de actualii curieri si in acest context mi-ar placea un proiect gen „1 leu pentru ateneu” – o companie de curierat creata din donatii de min.10 euro/persoana, convertiti in actiuni. Crowdfunding. Cine se baga mana sus 🙂

    Răspunde
  18. Am doua colete intrate în depozite lor din 11.01.2016, nu l-au livrat nici azi 17.01.2016. Nu mai afiseaza nici un status, nimic, modifica softul, cat timp le ia lucrul asta nu stiu ?????????? Niste neseriosi, isi bat joc de clienti. Nu am primit nicio notificare de livrare sau vreun SMS. La numere de telefon afisate , cel din Bucuresti si Provincie, este veșnic ocupat, la mail nu răspunde nimeni, foarte-foarte neserioși.

    Răspunde
  19. Este o bataie de joc generalizata …asta este romania in care traim…nu vreu sa imi amintesc de curierat ca ma iau palpitatile …nu sunati la numerele afisate ca nu raspunde nimeni…coletele se pierd sau sunt furate sau degradate ….nimeni nu raspunde si nu au responsabilitate …

    Răspunde
  20. Sal oameni din tara,mare dreptate aveti decand sau unit cele 2 societii ,Cargusul VECHI a reusit in nici o luna sa puna la pamant intreaga munca a celor de la Urgent Curier,o societate care pana in prezent isi facea treaba foarte bine.si care mai nou isi incaseaza toate bobarnacele, toate injuriile si toate nemultumirile oamenilor.Pacat
    Semnat un curier Urgent Curier alias Urgent Cargus!!!

    Răspunde
    • Sal! iti dau dreptate, eu am fugit de Fan si am lucrat impecabil cu Urgent pana s-au unit cu Cargus. Cu siguranta lucram si acum daca lucrurile nu derapau. Acum Fan a ajuns sa faca aceleasi probleme pe care le facea Ugent-Cargus. Sa vedem unde mai fug…probabil la Gls.

      Răspunde
  21. buna seara dar o sa-i dau dreptate lui Flaviu k, URGENT CURIER si-a fk bn tb pina cind au fuzionat k cei de la CARGUS ….care au niste curieri fff indolenti si care trateaza clientul fara nici un pic de respect…..curierii de la URGENT cautau sa livreze tot ce se poate si pe cei de la CARGUS ii durea in …..cot…

    Răspunde
  22. niste labe de angajati tiganii si taranii prosti cu patru clase care se numesc sortatori produse am intrat cu o camera ascunsa la ei in depozit aadica la cargus urgent si este o mega labareala dau cu coletele oamenilor.badjocura…

    Răspunde
  23. OffTopic. Atentie Urgent Cargus!
    Am trimis un colet cu ei in data de 27.01.2016 la cineva in Timisoara si in data de 28.01.2016 a ajuns coletul si a fost platit. Conform site-ului lor este „Sigur” si „Banii ajung in 2-3 zile” si totul este legal si frumos.
    Am luat legatura cu departamentul de reclamatii prin mail pentru ca altfel nu se poate si s-a deschis o reclamatie impotriva lor.
    Nu exista numar de telefon la care poti suna, doar numerele Call Center la care iti raspund fete care sunt de pe alta lumea si am facut o reclamatie pe data de 4:02:2016 si se precizeaza ca in maxim 30 de zile o sa primesc un raspuns.
    Astazi 16:03:2016 au trecut aproape 2 luni de cand banii trebuiau sa ajunga la mine si 1 luna de cand am facut reclamatia si nimeni din partea firmei nu m-a sunat sa imi dea un raspuns.
    Am sunat de nenumarate ori si de fiecare data, nu puteam sa iau legatura cu departamentul reclamatii pentru ca nu era nimeni in birou.

    Astazi am fost la sediul Urgent Cargus din Ploiesti si m-a surprins faptul ca nici supervizorul nu putea sa ia legatura cu cineva din cadrul firmei. Mi s-a spus ca pana si seful din Ploiesti suna la Call-Center ca sa ia legatura cu cineva din Timisoara sau Bucuresti. La orice firma daca un angajat este nevoit sa ia legatura cu o alta filiala sau un alt coleg suna la numarul sau si poti lua legatura foarte usor. Nu se poate nici sa iti ridici banii din Ploiesti daca ei sunt in Timisoara. Aparent unele firme sunt inca in epoca de gheata.

    Recomand sa se evite total colaborarea cu ei. Nu au numere de telefon pentru firme, apelati doar la Call-Center. Nu se poate lua legatura cu nimeni din partea firmei si cand incerci sa faci ceva toata lumea foloseste scuza: „Avem un departament de reclamatii, asteptati raspunsul”
    Astept de 2 luni un raspuns si nu imi raspunde nimeni nici la telefon.

    O firma de mafioti care doar iau banii si ii doare undeva de tine. Nu trimiteti cu Urgent Cargus!

    In prezent este facuta o reclamatie si la ANPC si daca nu se vor rezolva lucrurile o sa fac o plangere penala si la Procuratura.

    Incercati sa evitati orice legatura cu Urgent Cargus.

    Răspunde
    • Maria, nu este locul aici pentru reclama gratuita la Porumbelul curier care lucreaza pe infrastructura Atlassib…adica sarim din lac in put, daca mi se permite o exprimare plastica.

      Răspunde
  24. Urgent cargus este o mizerie!!!Prima si ultima oara cand mai accept ca o firma sa-mi expedieze coletul prin urgent cargus.

    Răspunde
  25. Tocmai am incheiat o saptamana de asteptare a unui colet de la Yves Roches care ar fi trebuit sa-mi fie livrat de Urgent Cargus. O saptamana care mi-a dat viata peste cap… Telefoane zilnic la 9330, pentru a ma putea ‘debloca’ ca sa-mi vad mai departe de viata. Dupa zeci de minute de anunturi de ‘marketing’ cu accent de mahala de Ilfov, imi raspundea cineva care ma asigura ca urmatoarea zi coletul urma sa fie in sfarsit expediat. Asa ca o luam de la capat cu asteptarea, tintuita in loc, iar cand sunam, din nou eram asigurata ca a doua zi va fi sa fie si tot asa.
    Azi nu mi-a mai raspuns nimeni, dupa un total de cca 50 min. de expunere la marketingu cu iz de mahala ilfoveana. Am incercat chat-ul lor, nu functiona. Se pare ca astora nimic nu le functioneaza!!!
    Am solicitat ajutor la Yves Roches. Surpriza, dar de fapt nu: coletul era tot in depozit. Rezolvarea: Yves imi va trimite coletul prin posta.
    Nu mai vreau sa aud in viata mea de Urgent Cargus. Probabil ei vor auzi de mine.

    Răspunde
  26. Tocmai am incheiat o saptamana de asteptare a unui colet de la Yves Roches care ar fi trebuit sa-mi fie expediat cu Urgent Cargus. O saptamana care mi-a dat viata peste cap.

    Dupa ore de asteptare zilnic si telefoane la 9330, eram asigurata ca urmatoarea zi voi primi coletul, asa ca reluam asteptarea si din nou sunam si, dupa zeci de min. de expunere la vocea cu iz de mahala ilfoveana de pe robot, aceeasi asigurare: urmatoarea zi urma sa se intample minunea si tot asa.

    Minunea nu s-a intamplat nici azi, dar mi-am luat portia de cca 40 min. de ‘marketing’ de mahala si de asteptare, bineinteles. Cu tensiunea la stele, am cerut ajutor de la Yves Roches. Surpriza: coletul era tot in depozitul Urgent Cargus.

    Rezolvare: Yves imi va expedia coletul prin posta.

    Morala: feriti-va de Urgent Cargus. E ca si cum v-ati expune de buna voie la ‘picatura chinezeasca’, in varianta romaneasca. ‘Urgent’ nu face decat sa va induca in eroare, e de fapt ‘picatura ilfoveana’.

    Răspunde
  27. Un gunoi de firma de curierat! Asa ceva nu este pisibil in second. 21. Aștept un coletul (de valoare) din Targu Mures, a fost expediat in 22iunie 2016 care Zalau, si nici azi in 25 iunie incarcat nu stiu nimic, la cacatu ala de telefon nu răspunde nimeni, răspuns la email nici asa, an cautat dupa cod awb imi zice ca transport intarziat, am fost la firma in Zalau, ii doare in cur, ei habar n-au. Am nevoie de coletul ala URGENT!! (urgent cargus)… Ma pis pe ei….

    Răspunde
  28. Viorel Juglan din Bacau

    Azi 1.07.2016 am avut o experienta total neplacuta cu aceasta firma de curierat. Comandasem transportul unui colet de la Bucuresti si dupa cateva zile bune de intarzaiere la preluare, m-am trezit ca desi expeditorul mi-a comunicat ca o sa am de platit 35 de lei la transport, coletul avand 12 kg. la destinatie am fost obligat sa platesc 120 de lei..din care transport insemnand 65 de lei. Nu am fost informat in nici un fel, desi dadusem toate datele de contact, anterior plecarii coletului din Bucuresti de catre firma asupra sumei ce o sa o platesc. !La destinatie am constatat ca greutatea marcata pe colet era de 20 de kg..lucru total incorect!
    ..cu toti nervii”pe mine si toate injuraturile de rigoare ,..am platit si mi-am jurat sa fac „reclama cuvenita firmei ..pentru ca atii ca mine sa nu pateasca la fel.. !!! FUGITI DE ACEASTA FIRMA !!!..spuneti la toti cunoscutii pataniile voastre si poate intr o zi ..nu stiu daca noi mai apucam..va veni si la noi in tara ..corectitudinea!!!!

    ..cine vrea relatii suplimentare va dau adresa mea de mail: viktormuntean@gmail.com

    Sa auzim de bine si de oameni corecti !!!!

    Răspunde
  29. Mari nesimtiti nu trimiteti nimic pe ei
    UrGent GARGUS FURA SI TE LASA FARA BANI
    Am trimis un Amplificator auto drept urmare a ajuns dar defect ..nu recomand sa trimiteti pe ei.

    Răspunde
  30. Sa dispara de pe planeta conducerea urgent cargus!! Am comandat si platit online un cuptor electric pe 08.08.2016, iar pe 09.08.2016 m-a sunat curierul sa imi livreze coletul cu plata ramburs! Nu am avut cu cine sa vorbesc, mi-a spus ca nu poate rezolva el nimic, asa ca am sunat la magazinul online sa le explic ca omul de la curierat imi cere a doua oara banii! Liniste si pace vreo 10 zile (timp in care am fost si la sediul magazinului, am sunat la ei de zeci de ori si am fost rugata sa astept), iar pe 20.08.2016 m-au sunat cei de la magazin sa ma intrebe de ce am refuzat coletul! Mi-a fost livrat (aproape ca mi l-am livrat singura) pe 23.08.2016. Locuiesc in bucuresti, deci cred ca daca optam sa il ridic eu, intr-o ora il aveam acasa. Si distractia nu s-a terminat! Curierul nu avea un carucior sau un coleg cu care sa poata cara cuptorul mai ales ca in curtea complexului, ca sa intri in bloc trebuie sa urci si sa cobori cate vreo 10 scari, asa ca l-am ajutat eu din bun simt (cuptorul are vreo 30 kg, eu vreo 45). Nu stiu cine este de vina, nu stiu daca angajatul respectiv are dreptate sau nu, dar nu mi se pare normal sa iti bati joc in halul asta de angajati, sa ii pui sa care singuri frigider/masina de spalat etc si in acelasi timp sa iti bati joc de clienti! Nu inteleg totusi, cum de mai exista firma asta! Am gasit numai comentarii negative despre ei, si totusi ii vad prin bucuresti ca au activitate non-stop! Fugiti de ei ca de dracu, poate dispar, asa ii ajutam si pe saracii soferi sa isi caute de munca in alta parte si sa lucreze in conditii umane!

    Răspunde
  31. Sa dispara de pe planeta conducerea urgent cargus!! Am comandat si platit online un cuptor electric pe 08.08.2016, iar pe 09.08.2016 m-a sunat curierul sa imi livreze coletul cu plata ramburs! Nu am avut cu cine sa vorbesc, mi-a spus ca nu poate rezolva el nimic, asa ca am sunat la magazinul online sa le explic ca omul de la curierat imi cere a doua oara banii! Liniste si pace vreo 10 zile (timp in care am fost si la sediul magazinului, am sunat la ei de zeci de ori si am fost rugata sa astept), iar pe 20.08.2016 m-au sunat cei de la magazin sa ma intrebe de ce am refuzat coletul! Mi-a fost livrat (aproape ca mi l-am livrat singura) pe 23.08.2016. Locuiesc in bucuresti, deci cred ca daca optam sa il ridic eu, intr-o ora il aveam acasa. Si distractia nu s-a terminat! Curierul nu avea un carucior sau un coleg cu care sa poata cara cuptorul mai ales ca in curtea complexului, ca sa intri in bloc trebuie sa urci si sa cobori cate vreo 10 scari, asa ca l-am ajutat eu din bun simt (cuptorul are vreo 30 kg, eu vreo 45). Nu stiu cine este de vina, nu stiu daca angajatul respectiv are dreptate sau nu, dar nu mi se pare normal sa iti bati joc in halul asta de angajati, sa ii pui sa care singuri frigider/masina de spalat etc si in acelasi timp sa iti bati joc de clienti! Nu inteleg totusi, cum de mai exista firma asta! Am gasit numai comentarii negative despre ei, si totusi ii vad prin bucuresti ca au activitate non-stop! Nu imi imaginez cum e sa lucrezi cu ei ca firma!
    Fugiti de ei ca de dracu, poate dispar, asa ii ajutam si pe saracii soferi sa isi caute de munca in alta parte si sa lucreze in conditii umane!
    Semnat: client magazin online

    Răspunde
  32. Sesizare depusa la ANPC pentru un colet aflat in depozitul Urgen Cargus aka gaura neagra a Terrei!

    Subsemnatul, X, am achizitionat un … de la …, domiciliat in orasul Resita. Acesta din urma, urma sa-mi trimita produsul prin curierat rapid. In data de 23 august a predat produsul celor de la Urgen Cargus SA, tracking number AWB:352932193. Conform site-ului companiei respective, coletul a sosit in depozitul firmei din Bucuresti in data de 24.08.2016.

    In urma intarzierilor, atat eu (destinatarul) cat si expeditorul, am sunat la call-centerul companiei in speranta de a afla noutati legate de livrarea coletului. In data de 26.08.2016, personalul de la call center, ne-au comunicat ca respectivul colet s-a pierdut in depozitul lor. In urma acestor evenimente, sesizarea 199276 a fost creata.

    In data de 27.08.2018,08:34, in urma unei discutii telefonice, persoana de la call center mi-a comunicat ca a fost gasit coletul urmand sa fie scos la livrare. In urmatoarele zile au urmat alte telefoane catre call center-ul lor, fara nicio solutionare, comunicandu-mi ca fluierul a fost incarcat in masina curierul, insa nu se stie care este curierul(apeluri efectuate, 29.08.2016, ora 17:59, 30.08.2016, ora 08:34, 15:07; 31.08.2016, ora 11:24)

    Incepand cu data de 31.08.2016,19:40, apel telefonic cu doamna Y, reprezentant call center, si 1.09.2016,08:53, apel telefonic Z, discursul celor de la Cargus, s-a schimbat si mi-au spus ca nu au gasit de fapt coletul si nu ma pot ajuta cu alte informatii. De fiecare data, le-am cerut sa fiu contactat si mi-au confirmat ca o vor face, insa nu au facut-o.

    Doresc ajutor din partea dumneavoastra, in vederea solutionarii acestei probleme

    … / ILFOV din 01.09.2016

    Răspunde
  33. Stare: Expediere refuzata: Refuz plata
    Data: 22.08.2016
    Tip / Cod / Greutate cantarita / Greutate volumetrica

    22.08.2016 21:44:00 BUCURESTI Intrare in depozit
    31.08.2016 17:42:06 BUCURESTI Intrare in depozit
    06.09.2016 12:00:45 BUCURESTI Intrare in depozit
    06.09.2016 18:19:06 BUCURESTI Expediere refuzata: Refuz plata
    07.09.2016 8:54:16 BUCURESTI Spre destinatar

    Si inca nu s-a rezolvat, ce spuneti de asta, este vorba de un plic

    Răspunde
  34. am primit 2 colete identice , unul de la timisoara si unul de la valcea. ambele au avut ca destinatie bucuresti.
    cel de la timisiara a costat 20ron, cel de la valcea 53ron.
    in reclamatia depusa online o doamna Petronela Scarlat imi raspunde astfel:
    „”In urma verificarilor efectuate, va aducem la cunostinta ca, expedierea cu nr. 352918860, nu a fost cantarita in depozitul nostru. Va informam ca, valoarea inscrisa pe nota de transport, este declarata de catre clientul expeditor””
    Este normal ca un colet de 1,5 kg sa fie tarifat conform unui dobitoc ce l-a cantarit din ochi cu 10kg?????
    si inca ceva : coletele expediate vineri , cu livrare sambata ajung luni .
    CA LA POSTA ROMANA.

    Răspunde
  35. Este destul de simplu, aici se strang toate frustrarile legate de Urgent Cargus, probabil pe buna dreptate. La fel ca si voi, am cazuri in care le intarzie, le fac varza, mi se intorc de la client evantai, iar lista continua. Zici ca gata, te muti pe alt curier, apoi il iei pe Fan chiar daca e mai scump. Dai un ban dar stai in fata. Eh.. nu, nu stai in fata nici acolo, tot intr-o coada ajungi, tot de curieri frustrati dai, care nu au niciun chef de livrarea ta si iti marcheaza livrarea cu „Adresa gresita” sau „Clientul nu a fost gasit la adresa”.

    Ceva natural daca stai sa gandesti la rece. Hai sa intelegem de ce. La nivelul lor, si aici ma refer la jucatorii mari de curierat, ca si in oricare business de talia asta, nu mai poti trata orice client cu prioritate, optimizezi costuri ceea ce duce in servicii proaste, fortezi volume mari pe oameni mai putini. Cum zicea si cineva mai sus, incearca sa storci bunul simt de la un sofer care nu a mai vazut weekend de 4 saptamani si care castiga cat un maturator de strada. Degeaba ne revoltam, degeaba ne frustram, o sa suferim in continuare cu tot cu injuraturile pe 10 mii forumuri din astea, nu se va intampla nimic. Stiu ca detin monopolul pe zona de curierat, au contracte cu ucatori mari in piata. Vine un amarat ca noi cu 5 colete pe saptamana si vrem sa fim bagati in seama. HA.

    Chiar si in calitate de cumparator nu mai spun cate colete mi-au ajuns de ziceai ca le-au folosit pe post de minge de fotbal in toate meciurile din campionatul mondial. Si nu doar Cargus.. si de la Fan, si de la DPD… iar cand ii intrebi, ridica din umeri si zic ca asa l-au primit.

    Oh well… doar parerea mea.

    Răspunde
    • Corect! Cred ca singura optiune valida ar fi sa incropim o firma de curierat cu capital strans de la oameni, un fel de cooperativa, pe principiul 10 euro pentru Ateneu.

      Răspunde
  36. Sunt niste incompetenti. Am patit si eu acelasi lucru…au intarziat 4 zile…eu le-am facut reclamatie la OPC. Astept raspuns. Chiar daca nu se va intampla nimic, daca vor face reclamatii si altii, poate in timp vor fi sanctionati.

    Răspunde
  37. Pachet plecat din germania pe 31, ajuns la Oradea pe 1 (DHL)
    Preluat de Urgent Cargus si ajuns la Bucuresti pe 3.
    Sustin ca m-au cautat dar nu m-a sunat si nici sms nimeni. Nu aveau interfonul asa ca nu au ajuns sa vada daca e sau nu cineva acasa.
    Sun la ei si dupa 5 ore prind pe cineva si rog sa schimbe adresa cu cea de la servici.
    Se face data de 7 si tot n-a ajuns.
    Mai sun odata si dupa acelasi tratament de ignorare reusesc sa vb cu alta agenta.
    O rog sa pastrez coletul la depozit ca ma duc personal. Se jura ca asa face. Se aude cum taseteaza. Zice, imi pare rau dar la telefon nu raspunde nimeni….Poate citesc.
    A doua zi imi iau concediu (1 zi) si ma duc la depozit unde…..Nu era coletul.
    Am somat-o pe d-na de la receptie sa-mi dea nr de tel al curierului care are pachetul.
    L-am interceptat prin oras si mi-am luat coletul.
    Nu avea pe el nici adresa noua nici vreo mentiune cum ca ar fi trebuit lasat la depozit.
    Eu cred ca e gluma aia cu call center-ul.
    Oricum o sa evit firma definitiv.

    Răspunde
  38. s-a intersectat cineva cu DPD? cum sunt baietii? vreau sa schimb Fan cu altii si singura alegere pe care as avea-o ar fi cei de la DPD. Ce imi recomandati? Multumesc!

    Răspunde
    • Tocmai am văzut la pro tv persoane care au pățit ca mine sau ca multi dintre dv,nu văd cum vreodată sar putea remedia problema cu nenorociți astia,eu nici în ziua de azi nu am mai putut remedia sau să-mi dea bani pe ce mi-au stricat ,RUSINE URGENT CARGUS,
      CU alte cuvinte ne scriem părerile de geaba.

      Răspunde
  39. Ar trebui sa revenim la vechile optiuni. Posta Romana are doar 12 roni per colet. Restu intre 17 si 35. Iar dansii lucra si-n weekend pt transportul coletului. O comanda facuta joia prin PR, o ai luni prin avizul postal in posta personala. Dureaza 3-5 zile dar totul este ffff ok din toate p.d.v. Asa si, trebuie sa asteptam 4 zile pt un colet prin PR, siiiiiii. Esti in castig ????? daca nepasatorii de la Urgent Cargus foot coletul sau mai stiu eu ce sau ca se asteapta cu totul 11 zile pt primirea coletului? Pai nu. D’aia Posta Romana va fi si va ramane cea mai buna optiune. Ar trebui sa ne batem cu pumnii in piept sa dispara de pe piata tampeniile acestea de firme de curierat care nu pun (deloc) pe primul loc satisfactia clientului prin modul/durata predarii unui colet. Ci fac concurs la depozitul cutare cu depozitul cutare pt a vedea care tine mai multe zile coletul pana sa se indure si sa-l trimita catre destinatie.

    Răspunde
  40. Colet trimis din Fetesti catre Bucuresti pe 25 noiembrie.
    Ajuns pe 28 noiembrie in Bucuresti…NU se livreaza (nu stiu din ce motive) si se tine in depozit pana pe 2 decembrie – zi libera data de guvern tuturor bugetarilor – cand „se incearca livrarea dar destinatarul nu e la domiciliu si i se lasa un aviz” . Mentionez ca adresa de livrare este cea de la serviciu, ca evident NU eram acolo deoarece ziua era libera, si ca lucrez la o banca din centrul orasului, deci nu exista nici un „domiciliu” unde sa se poata „lasa un aviz”.
    Curierul ma suna vineri seara sa imi spuna ca nu mi-a livrat coletul – ceea ce vazusem si eu – si ca il livreaza luni pe 5 decembrie. Luni, nu mai raspunde la telefon – mai precis, de cate ori sun se inchide automat (numarul meu pus pe blacklist) .
    Sun de pe alt telefon, raspunde imediat, cand spun cine sunt imi inchide telefonul in nas.
    De atunci astept; incerc sa iau legatura cu 9330 – unde sunt pus pe „hold” cate 50 de minute; la email nu raspunde nimeni; la telefonul mobil al curierului v-am povestit ce se intampla…
    Nu cred ca voi mai vedea acel colet.
    NIste animale de joasa speta!
    Absolut de acord cu ideea de crowdfunding ! Ar trebui sa ne mobilizam si sa o facem – dati 10 euro pentru un serviciu de curierat decent!!! Pentru ca meritam, cu totii!!!

    Răspunde
  41. Niste nesimtiti. Nu va mai faceti de lucru cu ei. Am un colet trimis de pe data de 14/12/2016 cu o comanda de vafa pt un tort care trebuia livrat pe 16/12/2016 la ora 10, Nu se raspunde la telefon, nu gasesti AVB-UL NICAIERI si stau ca fraierul in telefon cate 20,30 de min dupa care spune ca sunt ocupati si apelul se inchide. Niste idioti.

    Răspunde
  42. ca si orice firma romaneasca mai mariosoara Cargus e un kkt. in 2010 am fost la un festival de muzica rock la Bucuresti care urma sa se desfasoare pe parcursul a trei zile, Vineri, Sambata si Duminica. Vineri pe drum mi-am amintit ca am uitat biletul de intrare acasa si l-am sunat pe tatal meu sa mi-l trimita prin curier. am avut marele ghinion ca acesta sa se numeasca Cargus…

    Sambata am asteptat sa primesc biletul toata dimineata si pe la ora 13.00 m-am hotarat sa-i sun. mi-a raspuns o mimoza care mi-a spus ca soferul masinii a uitat plicul cu biletul la firma iar la ora 14.00 aceasta se inchide. am incercat sa iau un taxi pana la locul pricinii dar nu am reusit sa ajung in timp.

    ca atare a trebuit sa achizitionez un nou bilet.

    i-am actionat in judecata avand in vedere ca conform propriilor reguli se angajeaza sa despagubeasca clientul care a fost afectat in mod DIRECT de actiunile lor. asta dupa nenumarate e-mail-uri intre mine si un anumit sobolan dinasta de birou care imi raspundea in cel mai pur limbaj de lemn.

    decat sa te incurci cu Cargus mai bine iti cari tu pachetele…

    Răspunde
  43. desi de sarbatori ar trebui sa vorbim despre lucruri frumoase,iata nu mereu este posibil.
    va dau un sfat:nu folositi serviciile de curierat urgent cargus!!!!!
    veti avea neplacuta surpriza sa va intarzie comenzile mai mult decat ar fi acceptabil.
    si,de parca nu ar fi de ajuns ca intarzie fantastic de mult daca fereasca sfantul ii.suni sa afli ce se intampla cu comanda ta dupa 20 min de asteptare la telefon,cand afla despre ce este vorba iti inchid telefonul in nas.
    este posibila atata nesimtire din partea unei firme de curierat? va spun eu ca da,din.pacate este.
    Le urez sarbatori neplacute celor de la URGENT CARGUS!!!!!!
    CEI MAI NESIMTITI SI TEPARI!!!!!
    RUSINE!

    Răspunde
  44. Niste nenorociti. Nu livreaza ! Nu raspund la telefoane ! Nu raspund la mailuri !
    De livrat practic imi livrez eu, eu sun , eu ma duc dupa el !

    Răspunde
    • Nu ai inteles ca lucreza la negru cu soferii lor fac asa sa nu-i trag a cine a la raspundere sa nu existed dove I ale comvorbirilor!!!!

      Răspunde
  45. Problema e ca firmele din afara (DHL de ex) nu stiu de catastrofa UC si continua sa trimita coletele prin ei. Am reclamat la vanzatorul din Germania, care mi-a zis – domnule, sunteti primul, nu s-au primit reclamatii cu privire la UC !!!! Scrieti la toate firmele din strainatate de la care cumparati, spuneti-le ca daca livreaza prin UC le refuzati coletul, numai asa UC va disparea.

    Răspunde
  46. Fan Courier, o firma de toata jena! Mi-au spart un tv de 5000lei si au intocmit un proces verbal mincinos cu destinatarul(sigur sunt pe „mana”). Dupa ei, eu sunt de vina de deteriorarea tv-ului. Feriti-va cat puteti de jigodiile astea. Faceti reclamatii la ANPC, poate cu ajutorul statului se vor desfiinta si vor disparea ! E incredibil ce pot face nemernicii si indolentii astia. Se pare ca nimeni nu ia o masura drastica cu firma asta de rahat!
    Scuzati-mi limbajul, dar cu asemenea „animale” nu ma pot abtine sa vorbesc altfel!
    Si inca o data scuze daca am fost offtopic…

    Răspunde

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s