Primul meu premiu intai la GPEC 2010 cu CraftMall.ro


Seara zilei de 2 septembrie a fost una extrem de importanta si, in acelasi timp, emotionanta. A fost seara in care, in cadrul Galei Premiilor e-Commerce 2010, CraftMall.ro a fost desemnat “Cel mai bun magazin online la categoria Birotica si Papetarie” (“Best Online Merchant for the “Office Supplies Category“).

Asa cum am scris si pe blogul CraftMall, a fost un moment de maxima emotie in care daca ar fi trebuit sa articulez doua cuvinte, nu as fi reusit. Nu imi amintesc decat ca m-am ridicat de la masa sa merg sa mi se inmaneze premiul si ca m-am intors la masa, in aplauzele celor prezenti. Eram naiv de bucuros, eram bucuros ca un copil care a asteptat un an intreg sa vina Craciunul pentru a-si primi jucaria mult dorita de la Mos, dar un asemenea moment nu se traieste in fiecare zi.

Acest premiu vine ca o recunoastere a unei munci bine facute ce a inceput in urma cu un an,o munca in care s-au adunat mai bine de 6 luni de analiza si studiu, proiectare, dezvoltare, implementare, testare si apoi imbunatatire.

Multumesc, inca o data, tuturor celor care, prin contributia lor, au facut ca acest premiu sa se materializeze si echipei care  mi-a suportat si implementat toate pretentiile si mofturile, pentru toate orele tarzii si weekend-urile lucrate fara incetare, colaboratorilor nostri, precum si tuturor celor implicati in acest proiect. Multumesc Cristina, Ana, Doru, Dragos, Cristian!

5 gânduri despre &8222;Primul meu premiu intai la GPEC 2010 cu CraftMall.ro&8221;

  1. Pingback: Primul meu premiu la GPEC 2010 cu CraftMall.ro - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

